ימינה נגד נתניהו: "מי שמפקיר שותפים – לא ימצא אותם לצידו בימים קשים"

איתי גדסי 3 Comment on ימינה נגד נתניהו: "מי שמפקיר שותפים – לא ימצא אותם לצידו בימים קשים"

במפלגת הימין זועמים על ראש הממשלה שלטענתם התנהל מולם בחוסר חשק להכניס אותם לממשלה ומידר את הציונות הדתית מכל השפעה. בימינה בטוחים כי יבנו מהאופוזיציה, "בעוד שנה וחצי המשחק בימין ייפתח וימינה תהווה אלטרנטיבה ימנית אמיתית"

Rabbi Haim Drukman and Naftali Bennett attend the campaign launch of the right-wing Yamina party, ahead of the Israeli general elections, February 12, 2020. Photo by Tomer Neuberg/FLASH90 *** Local Caption *** ??? ????? ?????? ????? ??? ?? ???? ?????? צילום: פלאש 90
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר ההודעה על הליכה לאופזיציה, חברי מפלגת ימינה התכנסו לפני כשעה קלה לישיבת סיעה במשכן הכנסת. בישיבה הוצגה תמונת המצב ביחס לכניסת המפלגה לממשלה והטעמים להליכה לאופוזיציה, עליה הודיעו מוקדם יותר בימינה.

למרות הפרסומים על חילוקי דעות בתוך המפלגה, בישיבה הוסכם פה אחד על דעת כל חברי הרשימה – כלל חברי המפלגה כועסים על ראה"מ שלטענתם  המשבר החל לאור חוסר הרצון של רה"מ נתניהו לראות את ימינה בקואליציה, ובמיוחד לאור הדרתה של הציונות הדתית ממוקדי ההשפעה וממקום מרכזי בממשלה, הדבר הנכון הוא לשרת את הציונות הדתית והציבור הישראלי מהאופוזיציה. אומרים בימינה.

בתגובה להודעת הליכוד כי תיק אחד לימינה היה משנה את כל המפה, בימינה אומרים: "אין לנו עניין בג'ובים ותארים ללא כל השפעה. לאחר שנים שהצלחנו להשפיע בממשלה, נתניהו מרחיק אותנו מהגה ההשפעה ומייעד אותנו לספסלים האחוריים, נטולי כל השפעה".

במפלגה מחריפים את הטון כלפי ראה"מ ואומרים: "יידע נתניהו, שמי שמפקיר שותפים נאמנים כאשר הוא בימים טובים, לא ימצא אותם לצידו בימים סגריריים". מאיימים במרומז.

על הימים הקרים באופוזיציה, אומרים בימינה, "ימינה תיבנה מהאופוזיציה, תציג תכניות נועזות בתחום המדיני, הבטחוני, הכלכלי והיהודי. בעוד שנה וחצי המשחק בימין ייפתח וימינה תהווה אלטרנטיבה ימנית אמיתית. על פירוק הבלוק חתום נתניהו". חותמים בימינה את הודעתם.

 



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    בנט קיבל את שעשה לבן גביר. לרב פרץ יש דרך ארץ והוא שותק. דחקו אותו לקיר. ימינה, תלמדו את הלקח!! בקשו את סליחת בן גביר וצוותו, ומצביעי עוצמה יהודית. יכלתם יחד עם שני המנדטים שלהם (שבסיבוב האחרון נשארו ברובם בבית) להקים ממשלה בלי גנץ. עכשיו גנץ הקים ממשלה בלעדיכם. לא רוצה להצביע לכם.

  2. 2

    איפה היו ה"שותפים" כעשו ברית עם יאיר לפיד???????????????

  3. 1

    מגיע לכם! שבו באופזיציה! תלמדו לקח!
    בנט פרץ ואולי היחיד הנורמלי (זאת ההגדרה הנכונה?)- סמוטריץ.
    מגיע לכם.